Jak się pozbyć cellulitu w miesiąc?

, ,

Cześć dziewczyny!

Dziś powiem wam jak się pozbyć cellulitu w miesiąc, cieszycie się? 😉

Do napisania tego artykułu natchnęły mnie dzisiaj dwie laski, które niechcący podsłuchałam w sklepie. Wybrałam się do Rossmana po perfumy i gdy tak stałam nie mogąc się zdecydować na żaden zapach… usłyszałam magiczne słowo „cellulit”. No niestety, nie mogłam się powstrzymać i nadstawiłam szerzej ucho. Dziewczyny rozmawiały o cellulicie, o tym jak uparcie walczą, żeby się go pozbyć, szukały na półce kremów antycellulitowych, żeli… aż mi się chciało do nich podejść i powiedzieć, żeby zajrzały na mojego bloga, ale… nie miałam śmiałości.

Nagle jedna z dziewczyn powiedziała coś co naprawdę mnie zaintrygowało. „Wpadłam ostatnio na pomysł, żeby założyć sobie dzienniczek, w którym opiszę swoje zmagania z cellulitem dzień po dniu. Może na tej podstawie wpadnę szybciej na to co tak naprawdę działa, a co nie…” . Dziewczyno, to jest genialny pomysł!

W ten właśnie sposób zrodził się pomysł na mój artykuł 🙂

Powiem wam dziś jak się pozbyć cellulitu w miesiąc i podam wam jak na tacy krok po kroku co musicie robić, by wasze działania były skuteczne.

No to zaczynamy! 🙂

 

Jak się pozbyć cellulitu w miesiąc?

 

Zanim zaczniecie waszą walkę postarajcie się zmienić dietę. Dieta jest bardzo ważna, bo żadne ćwiczenia czy zabiegi nie dadzą nam super genialnych efektów jeśli będziemy się szprycować od wewnątrz produktami, które pomagają tworzyć się cellulitowi. O tym co jeść, by łatwiej było nam się walczyć z pomarańczową skórką przeczytacie na blogu o dietach.

 

Jak się pozbyć cellulitu – Tydzień 1

 

Postaw na spacer. Spaceruj wieczorem lub po południu, przynajmniej kilometr dziennie. Zacznij od wolnego tempa, które powinno się utrzymywać przez minutę, następnie przyspiesz i spaceruj w szybkim tempie przez 30 sekund do 1 minuty. Nie stawiaj sobie zbyt dużych wymagań na początku, może być ciężko, więc aby nie mieć zakwasów spaceruj po prostej nawierzchni, stopniowo możesz zwiększać dystans i spacerować np. pod górkę.

Po spacerze weź prysznic. Pod prysznicem nie zapominaj o peelingu, a przed spaniem o body-wrappingu.

 

Jak się pozbyć cellulitu – Tydzień 2

 

Nie wiem czy wiecie, ale bardzo ważne jest różnicowanie ćwiczeń. Jeśli będziemy ćwiczyć zbyt monotonnie przez dłuższy czas robić to samo ćwiczenie, efekty będą mniejsze. Dlatego na drugi tydzień przygotowałam dla was ćwiczenia, które możecie wykonywać w domowym zaciszu. Wcale nie trzeba poświęcać dużo czasu, wystarczy ćwiczyć około 10 minut dziennie. Trening krótki, ale efektywny jest o niebo lepszy od długiego wyczerpującego ćwiczenia, które prowadzi jedynie do zakwasów i ogólnego zniechęcenia.

Ja proponuję wam, moje drogie ćwiczenie z tym oto przystojnym panem:

Jak widzicie, ćwiczenia są przyjemne, ujędrniające i antycellulitowe 🙂

Po treningu nie zapominajcie o prysznicu i masażu, może być peeling i obowiązkowo body-wrapping! Dzięki nim przyspieszycie efekt spalania tkanki tłuszczowej, wygładzicie i uelastycznicie swoją skórę.

 

Jak się pozbyć cellulitu – Tydzień 3

 

Trzeci tydzień jest przełomowy. Dlaczego tak uważam? Bo w tym tygodniu zwykle pojawia się zniecierpliwienie i spadek motywacji. Nie radzę jednak przerywać tego wyzwania. Masz za sobą już dwa ciężkie tygodnie ćwiczeń. W trzecim tygodniu możesz trochę zwolnić. Mówiąc zwolnić, nie miałam oczywiście na myśli tego, żeby odpuścić – absolutnie! Po prostu w trzecim tygodniu proponuję ci ćwiczenia izometryczne.

Ćwiczenie 1

article-1347777-0CB8DBFB000005DC-31_634x234

Fot. dailymail.co.uk

Połóż się na brzuchu, nogi wyprostowane, unieś je w górę jak najwyżej potrafisz. Wytrzymaj 15 sekund. Odpocznij chwilę, następnie powtórz ćwiczenie jeszcze kilka razy. Postaraj się za pierwszym razem ćwiczyć przez 5 minut.

Ćwiczenie 2

article-1347777-0CB8D8BF000005DC-884_306x455

Fot. dailymail.co.uk

To ćwiczenie to klasyczne krzesełko. Stań przy ścianie tak jakbyś chciała usiąść na niewidzialnym krzesełku. Mocno ściągnij pośladki, napij mięśnie i wytrzymaj tak długo ile potrafisz. Na początek może być minuta lub dwie.

W przypadku obu ćwiczeń ważne jest, by każdego dnia wydłużać czas. Zacznij od krótkich 2-3 minutowych sesji. Nie wysil się i nie ćwicz ponad siłę!

Po treningu oczywiście prysznic, peeling i body-wrapping.

 

Jak się pozbyć cellulitu – Tydzień 4

 

Jesteś już prawie na finale! Jeszcze tylko 7 dni dzieli cie od sukcesu. Dasz radę! Wytrzymaj! W 4 tygodniu powtórzymy to co robiłyśmy w pierwszym, a więc spacer na przemian z bieganiem. Dlaczego? Bo dotlenianie organizmu ma bardzo ważną rolę w odchudzaniu i spalaniu tłuszczu. Biegaj, maszeruj, spaceruj w szybkim tempie. Sama zdecyduj o tym na jakim dystansie, ważne by porządnie się dotlenić i by trening trwał nie krócej niż 30 minut.

No i jak? Podoba wam się mój miesięczny plan spalenia cellulitu?

Mam nadzieję, że tak.

Słuchajcie dziewczyny, z cellulitem to jest tak, że jeśli macie go dużo, jeśli przez lata zapuściłyście się porządnie, to nie oczekujcie, że stracicie go bezpowrotnie w miesiąc. Dla niektórych z was ten miesiąc wystarczy, dla niektórych będzie za mało. W tym drugim przypadku możecie przedłużyć treningi i ćwiczyć przez dwa miesiące. Jedno jest pewnie, jeśli będziecie się trzymać mojego planu gwarantuję, że w miesiąc czy dwa w końcu pozbędziecie się cellulitu!

Aha i jeszcze małe post scriptum. Przed ćwiczeniami warto posmarować się l-karnityną, bo jest doskonałym spalaczem tłuszczu i poprawi efektywność ćwiczeń.

POWODZENIA! 🙂


Jeśli chcesz się pozbyć cellulitu zapisz się na mój NEWSLETTER
Wiem o cellulicie wszystko i  chętnie podam Ci 1001 sposobów, które pomogą Ci się go pozbyć!

Jeśli spodobał ci się ten artykuł – udostępnij go! 🙂

4 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *