Ćwiczenia na cellulit w pozycji leżącej

,

Hej!

Dawno mnie nie było. Chorowałam 🙁

Niestety przeleżałam miesiąc w łóżku co bardzo ucieszyło mój cellulit. Cholera! I znowu się zaczęło… brak aktywności fizycznej przez tak pozornie krótki czas i waga w górę, cellulit, oponka rośnie 🙁

Niestety ćwiczenia mnie nie ominą, bez nich nawet nie ma mowy żebym wróciła do dawnej formy. Nie chce mieć już tego cellulitu! Tylko… jest jeden problem. Chcę ćwiczyć, ale nie do końca mogę.. ehh..Co mam zrobić jak nie mogę wykonywać wszystkich ćwiczeń? Zrezygnować z nich? ABSOLUTNIE! Są przecież ćwiczenia, które można wykonywać w pozycji leżącej.

Poszukałam takich ćwiczeń 🙂

Zobacz co znalazłam:

Ćwiczenia na cellulit w pozycji leżącej

 

Niestety czasami zdarza się tak, że nie możesz wykazywać pełnej aktywności fizycznej. Mimo tego nie chcesz rezygnować z ćwiczeń i z walki o swoje piękne ciało!? Wcale nie musisz się poddawać. Są takie ćwiczenia, które można wykonywać leżąc i też będą skuteczne. Oto moje propozycje:

1. Brzuszki

http://www.femniqe.com

To chyba najbardziej popularne ćwiczenie na wyrzeźbienie pięknej talii i pozbycie się cellulitu z brzucha i pleców. Jeśli zamierzasz robić brzuszki pamiętaj, że lepiej jest unosić się delikatnie i zatrzymać na kilka sekund nad ziemią niż robić pełne skłony. Tylko w ten sposób nie obciążamy kręgosłupa.

Jeśli chodzi o brzuszki, to jeśli masz już wprawę możesz spróbować robić 6 weidera. Niektórzy mówią, że to przereklamowane, ale ja uważam, że to nieprawda. Zobaczcie co ta dziewczyna zrobiła ze swoim brzuchem po 42 dniach ćwiczeń KLIK. To tak tylko na zachętę 😉

2. Unoszenie nóg

http://www.femniqe.com

To jest właściwie ćwiczenie wyjściowe. Leżąc na plecach możecie wykonywać jeszcze więcej podobnych ćwiczeń. Nie tylko unoszenie nóg góra-dół… możecie robić nożyce, możecie unosić nogi na zmianę lub razem. Tym ćwiczeniem nie tylko wzmacniacie mięśnie brzuch, ale i ud. Jeśli podczas tego ćwiczenia mocno napniecie pośladki to i one zostaną wzmocnione! 🙂

3. Ćwiczenie Supermana 😉

http://bodybuilding -wizard.com

Nazywam to ćwiczenie tak dlatego, że kojarzy mi się z Supermanem 🙂

Kładziemy się na brzuchu i unosimy nogi i ramiona jak najwyżej w górę. Próbujemy wytrzymać jak najdłużej w takiej pozycji. To świetne ćwiczenie na plecy, a także na brzuch, uda, pośladki i ramiona. Po takim ćwiczeniu wydawać by się mogło, że nie możemy się zmęczyć..? W takim razie spróbuj zrobić 10 powtórzeń co pół minuty 😉

To są moje ulubione ćwiczenia na cellulit w pozycji leżącej. Na razie muszę się rehabilitować, więc nie mogę się przemęczać żeby sobie nie zrobić krzywdy 😉

Co nie oznacza, że leżąc nie można się pozbyć pomarańczowej skórki 🙂

A wiecie, co zrobić żeby przyspieszyć efekt spania tkanki tłuszczowej czyli cellulitu?

A ja wiem! 🙂

W takiej sytuacji pomocna będzie l-karnityna. Tylko ważne jest, żeby tą l-karnitynę stosować podczas ćwiczeń! Samo smarowanie się nie wystarczy…

Co to jest l-karnityna? Pisałam o tym już kiedyś TUTAJ, ale dla przypomnienia napisze jeszcze słów kilka.

L-karnityna w żelu to taki specyfik, który pomoże ci szybciej spalić tkankę tłuszczową i schudnąć.

Smarując się nią przed i po ćwiczeniach sprawiamy, że skóra staje się bardziej napięta, jędrna.

A co o niej pisze producent?

L-karnityna jest związkiem niezbędnym w energetycznych przemianach kwasów tłuszczowych. Jest cząsteczką, która transportuje długołańcuchowe kwasy tłuszczowe do mitochondriów, gdzie ulegają spaleniu, a usuwa z nich średnio- i krótkołańcuchowe kwasy tłuszczowe oraz inne acylowe związki, które w nadmiarze mogą być toksyczne.

L-karnityna jest również skutecznym antyoksydantem. Ma więc zdolność stabilizowania błon biologicznych. Wykazano również jej ochronny wpływ na naczynia krwionośne. Ponadto jest związkiem, który bierze czynny udział w usuwaniu toksyn z organizmu. Jej działanie detoksykujące wynika ze zdolności chelatowania metali ciężkich, które po związaniu z L-karnityną są wydalane z organizmu, tak samo jak szkodliwy nadmiar biopierwiastków. L-karnityna wykazuje również zdolność do obniżania poziomu cholesterolu i trójglicerydów.

Wskutek wysiłku fizycznego poziom L-karnityny w organizmie ulega obniżeniu, a tylko jej odpowiednia ilość pozwala na utrzymanie skóry w dobrej kondycji. Wskazane jest zatem, aby osoby uprawiające sport, korzystające z siłowni, fitness stosowały L-karnitynę w żelu BingoSpa po każdym treningu, aby znacznie przyśpieszyć ich efekty. [Źródło:Naturica]

Jeśli zatem zależy Ci na przyspieszeniu efektów ćwiczeń, taka l-karnityna będzie niezbędna 🙂

Powodzenia! 🙂

1 komentarz


  1. // Odpowiedz

    Twój blog jest objawieniem! Trafiłam na niego zupełnie przypadkiem,a dowiedziałam sie tylu cudownych rzeczy, poznałam wiele skutecznych specyfików i sposobów, które na pewno zastosuję.Niestety, mam 19 lat i od paru lat walczę z cellulitem. Mimo prawidłowej wagi, ograniczania nieodpowiedniej żywności i składników, ćwiczeń i peelingu, wciąż się z nim zmagam. Jestem załamana, ale nie można sie poddawać, trzeba walczyć o wymarzoną sylwetkę. Pozdrawiam:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *