5 niezawodnych sposobów na płaski brzuch

,

plaski brzuchChyba żadnej z nas nie muszę tłumaczyć jak trudno jest osiągnąć stan w którym patrzysz w lustro i mówisz – podoba mi się mój płaski brzuch.

Niestety w większości przypadków płaski brzuch jest obiektem westchnień i marzeń. Szczególnie, gdy o kilka kilogramów przekroczyło się swoje dopuszczalne normy.

Wtedy tłuszczyk bezpardonowo lokuje się na brzuchu – i bardzo trudno jest go stąd wykurzyć.
 
Wpływ na taką sytuację ma nie tylko objadanie się. Taki stan rzeczy i mało apetyczny wygląd może być wynikiem zaburzonej przemiany materii, złej diety, zmian hormonalnych czy siedzącego trybu życia i zwiotczenia mięśni.
Dlatego dzisiaj zdradzę Wam prostych 5 sposobów na poprawę wyglądu brzucha – aby wyglądał na bardziej płaski niż przelewający się
  1. Trwałe zmiany w diecie – lekko nie będzie – ale dla płaskiego brzucha i ogólnie lepszego samopoczucia – warto
    • odstaw ciężkostrawne i tłuste potrawy  na rzecz białego mięsa i ryb
    • zrezygnuj ze słodyczy
    • nie jedz białego pieczywa, makaronów, roślin strączkowych, kalafiora, brukselki, kapusty – wszystkie te produkty wywołują nadmierne rozdymanie żołądka i jelit
    • ogranicz ilość soli – tak jak pisałam wcześniej – w dzisiejszych czasach to biały zabójca, który zatrzymuje wodę w organizmie. Zamiast soli używaj ziół
    • pij 1,5 – 2 litry wody najlepiej niegazowanej mineralnej – przez co poprawisz pracę nerek 
    • lekkostrawną kolację jedz do godziny 19 -tej
  2. Wciągaj brzuch – to bardzo proste ćwiczenie – które możesz wykonywać w każdej sytuacji. Czy to idąc, czy to siedząc i oglądając telewizję czy też pracując. Takie proste ćwiczenie wpływa na wzmocnienie mięśni brzucha i poprawia wygląd 
  3. Wykonuj masaże – najlepiej co dziennie przez 5 minut. Można masować się rękawicą czy używając do tego specjalnego przyrządu. Nie ważne – najważniejsza jest systematyczność i wytrwałość
  4. Body wrapping – wykonuj go regularnie. Pomoże usunąć nadmiar wody i toksyn z brzucha. Pobudzi krążenie krwi i limfy. Dzięki czemu już po jednym zabiegu możesz zauważyć wyraźnie bardziej płaski brzuch. A dodatkowo Twoja skóra będzie bardziej jędrna i elastyczna oraz bez cellulituplaski brzuch jedzenie
  5. Odpowiedni sposób odżywiania. Ważna jest nie tylko co jesz ale także jak to robisz
    • jesteś po obiedzie? Nie jedz od razu deserów czy owoców. Odczekaj
      0,5 – 1 h. Dzięki temu unikniesz wzdęć i zapobiegniesz fermentacji treści pokarmowej
    • jedz mniej ale częściej. Od 3 dużych posiłków znacznie lepszych jest 5 mniejszych – unikasz rozpychania żołądka
    • dokładnie żuj to co jesz – dzięki temu łatwiej będzie Ci strawić zjedzone posiłki, a Twój brzuch będzie wyglądał lepiej
    • jedz produkty bogate w błonnik
    • unikaj alkoholi – to one powodują odkładanie się tłuszczu na brzuchu
    • nie pij podczas jedzenia. W ten sposób rozrzedzasz soki żołądkowe i trawienie nie zachodzi prawidłowo

Jeśli chcesz się pozbyć cellulitu zapisz się na mój NEWSLETTER
Wiem o cellulicie wszystko i  chętnie podam Ci 1001 sposobów, które pomogą Ci się go pozbyć!

Jeśli spodobał ci się ten artykuł – udostępnij go! 🙂

2 komentarze


  1. // Odpowiedz

    Tak, dieta to zdecydowanie podstawa wszystkiego. Bez dobrze ułożonej diety nawet nie warto zaczynać ćwiczyć bo nic to nie da.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *