W 28 dni do talii osy!

,

Oczywiście to tylko taka przenośnia 😉

Nikt nie jest w stanie w tak krótkim czasie osiągnąć talii osy, chyba że obecnie ma talie pszczoły 😉

Taki żarcik! 😉

Chcę wam dziś moje drogie podać przepis na to jak możecie chociaż trochę zbliżyć się do talii osy. Wystarczy przez 28 dni robić ćwiczenia izometryczne. To idealne dla leniuchów, którym się nie chce skakać na aerobikach, zumbach…

Ćwiczenia izometryczne są bardzo skuteczne, ale tylko wtedy gdy są wykonywane regularnie – to raz, a dwa to to, że ćwiczenia izometryczne muszą być wspomagane.

Czym?

Dietą i spalaczami tłuszczu.

Jeśli chodzi o dietę – inspiracji szukajcie TUTAJ.

Jeśli chodzi o spalacze tłuszczu – polecam L-karnityne, bo moim zdaniem jest niezastąpiona. Jak chcecie dowodów to kliknijcie w ten LINK i zobaczcie co można zrobić ze swoim ciałem z l-karnityną w ciągu 42 dni 😉

Natomiast wracając do deski, możecie ją robić na kilka sposobów:

 

Jak prawidłowo zrobić deskę, dowiecie się klikając w TEN LINK. Obejrzyjcie film dokładnie i nauczcie się zachowywać prawidłową postawę, bo tylko w ten sposób deska będzie działała.

Jednak sama deska to za mało. Deska pomoże wam wypracować mięśnie, a co ze skórą? Nie ujędrnicie jej jeśli o nią nie zadbacie, a jeśli macie do tego cellulit, to wierzcie mi, że on sam nie zniknie!

Dlatego proponuję zrobić tak:

DESKA PRZEZ 28 DNI

Dzień 1 – 20 sekund,
Dzień 2 – 20 sekund
Dzień 3 – 30 sekund
Dzień 4 – 30 sekund
Dzień 5 – 40 sekund,
Dzień 6 – przerwa
Dzień 7 – 45 sekund
Dzień 8 – 45 sekund
Dzień 9 – 60 sekund
Dzień 10 – 60 sekund
Dzień 11 – 60 sekund
Dzień 12 – 90 sekund
Dzień 13 – przerwa
Dzień 14 – 90 sekund
Dzień 15 – 90 sekund
Dzień 16 – 120 sekund
Dzień 17 – 120 sekund
Dzień 18 – 150 sekund
Dzień 19 – przerwa
Dzień 20 – 150 sekund
Dzień 21 – 150 sekund
Dzień 22 – 180 sekund
Dzień 23 – 180 sekund,
Dzień 24 – 210 sekund
Dzień 25 – przerwa
Dzień 26 – 210 sekund
Dzień 27 – 240 sekund,
Dzień 28 – wytrzymaj jak najdłużej! 🙂

I po każdym ćwiczeniu smarujemy się l-karnityną, w celu ujędrnienia, wygładzenia skóry i pozbycia się w szybszym czasie cellulitu. Ta l-karnityna zastosowana po treningu będzie potęgować jego działanie, będzie działać na skórę i wspomagać spalanie tłuszczu! 🙂

Spróbujcie, a nie pożałujecie! 🙂


Jeśli chcesz się pozbyć cellulitu zapisz się na mój NEWSLETTER
Wiem o cellulicie wszystko i  chętnie podam Ci 1001 sposobów, które pomogą Ci się go pozbyć!

Jeśli spodobał ci się ten artykuł – udostępnij go! 🙂

by

3 komentarze


  1. // Odpowiedz

    Ćwiczenia na brzuch typu plank czy jak kto woli deska to moim zdaniem jedne z najlepszych ćwiczeń na mięśnie brzucha. Warto dodać, że podczas tego ćwiczenia pracuje praktycznie całe ciało także warto poświęcic chociażby 60 sekund dziennie na jedną serię 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *